مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز محور و روش چند حسی بر حافظه کاری دانشآموزان پایه سوم با اختلال ریاضی

مرتضی زیبایی ثانی؛ محمد محمدی پور؛ ابوالقاسم شکیبا

دوره 13، شماره 50 ، تیر 1402، ، صفحه 129-158

https://doi.org/10.22054/jpe.2023.70546.2495

چکیده
  پژوهش حاضر باهدف مقایسه اثربخشی آموزش یادگیری مغز­محور و روش چندحسی بر حافظه کاری دانش­آموزان پایه سوم با اختلال ریاضی انجام‌گرفته است. این مطالعه آزمایشی با طرح پیش‌آزمون و پس‌آزمون با گروه گواه بود. جامعه آماری آن تمامی دانش­آموزان پایه سوم با اختلال ریاضی مراجعه‌کننده به مرکز آموزشی و توان­بخشی مشکلات ویژه یادگیری آموزش‌وپرورش ...  بیشتر